Regulamin serwisu internetowego BattleStash.pl

 § 1 Postanowienia ogólne

  1. BattleStash.pl – sklep prowadzony przez Tabletop Investments Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, ul. Ryska 3 / U7, 15-008 Białystok
    KRS: 0001007637, NIP: 9662171656, REGON: 523903450 
  2. Sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym BattleStash.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
  3. Dokonanie zakupu w sklepie internetowym BattleStash.pl oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.

 § 2 Składanie i realizacja zamówień

  1. Zamówienie można składać za pomocą zarejestrowanego na stronie BattleStash.pl konta użytkownika lub alternatywnie bez rejestracji.
  2. Rejestracja Konta umożliwia dostęp do historii zamówień.
  3. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych osobowych, teleadresowych wraz z numerem telefonu oraz poprawnym, istniejącym adresem e-mail.
  4. Po złożeniu zamówienia klient dostaje informację o jego przyjęciu na adres e-mail podany przy rejestracji. W tej wiadomości znajdują się m.in.:
    liczba i cena zamówionych produktów, wraz z podatkiem
    koszty dostawy i ewentualnie koszty wybranego sposobu płatności
    przewidywany termin realizacji zamówienia
  5. Po złożeniu zamówienia klient ma 3 dni na dokonanie płatności. W razie niedokonania płatności w wyznaczonym terminie, zamówienie jest anulowane.
  6. Zamówienie można składać przez całą dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 12:00, w soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy – będą realizowane następnego dnia roboczego.
  7. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyznaczenia dodatkowych dni zamknięcia sklepu. W tych dniach nie będą realizowane zamówienia.
  8. Czas realizacji zamówienia jest to czas, który upływa od potwierdzenia złożonego złożenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. Zamówienie na towary z różnym czasem realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. maksymalnie po upływie czasu najdłuższego z podanych.
  9. W przypadku niemożliwości realizacji zamówienia w wyniku błędu stanu magazynowego produktu w sklepie internetowym, klient zostanie o tym poinformowany bez zbędnej zwłoki.
  10. Wszystkie ceny w sklepie internetowym podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili potwierdzenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

 

§ 3 Przedsprzedaż i produkty dostępne na zamówienie

  1. W ofercie sklepu znajdują się produkty przedpremierowe zawierające w opisie datę premiery podaną przez producenta.
  2. Podane daty realizacji zamówienia z produktami z przedsprzedaży mogą ulec zmianie w przypadku przesunięcia daty premiery produktu przez producenta lub dystrybutora. W takiej sytuacji klient zostanie poinformowany o zmianie bez zbędnej zwłoki, jeśli zmiana wystąpi.
  3. Sklep oferuje możliwość składania zamówień na niektóre produkty niedostępne w danym momencie w sklepie internetowym. Te produkty mają podany czas oczekiwania.
  4. W przypadku produktów sprowadzanych na zamówienie klienta sklep nie gwarantuje realizacji zamówienia, jeśli wyczerpie się nakład produktu lub żaden z dostawców nie będzie mógł danego produktu dostarczyć. W takiej sytuacji zamówienie zostaje anulowane i wpłacone przez klienta pieniądze zostają zwrócone w całości na wskazane konto.

 

§ 4 Platności

  1. Sklep BattleStash.pl oferuje nastepujące formy płatności:
    – Przelew na konto: Tabletop Investments Sp. z o.o.; numer konta bankowego 69 1140 2004 0000 3702 8316 4573 tytułem: numer zamówienia podany w wiadomości e-mail wysłanej po dokonaniu zamówienia

 

§ 5 Wysyłka i odbiór osobisty

  1. Sklep BattleStash.pl wysyła zamówiony towar w dni robocze, w terminie zgodnym z opisem dostępności towaru na stronie produktu
  2. Dostawa zamówienia następuje za pomocą wybranej przez klienta formy dostawy. Możliwe formy dostawy to: Paczkomat InPost, kurier InPost lub DPD. 
  3. Odbiór osobisty w sklepie jest możliwy w godzinach otwarcia sklepu.
  4. Zamówienie jest gotowe do odbioru dopiero po odznaczeniu przez personel sklepu statusem „Gotowe do odbioru”.

 

§ 6 Zwroty

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta klient może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w ciągu 14 dni od odebrania zamówienia.
  2. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku zamówień z odbiorem osobistym oraz uiszczaną płatnością przy odbiorze, dla których umowa sprzedaży zawierana jest w sklepie, a zamówienie było jedynie formą rezerwacji produktów.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy, sklep gwarantuje zwrot w ciągu 7 dni pełnej kwoty zamówienia, wraz z kosztami przesyłki. Zwrot płatności zostanie dokonany takim samym sposobem, w jaki została ona poniesiona, chyba że jest to niemożliwe (w takim przypadku – przelewem na wskazane konto bankowe).
  4. Klient może także w ciągu 14 dni zwrócić część zamówienia (np. niektóre zakupione produkty), w takim przypadku sklep gwarantuje zwrot ceny tych towarów w momencie ich zamawiania oraz zwrot kosztów przesyłki, proporcjonalnie do wartości całego zamówienia.
  5. Koszty zwrotu towaru (dostarczenia ich do siedziby sklepu) są ponoszone przez klienta.
  6. Użytkownik w miarę możliwości powinien wraz ze zwracanym zamówieniem zwrócić paragon fiskalny. Nie jest to wymagane, ale znacznie ułatwia procedurę związaną z udokumentowaniem zwrotu dla Urzędu Skarbowego.
  7. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

 

§ 7 Reklamacje

  1. Reklamacja może zostać złożona bezpośrednio w Sklepie w godzinach jego otwarcia, mailowo na adres poczty elektronicznej shop@battlestash.pl lub pisemnie na adres sklepu z dopiskiem „Reklamacja”.
  2. Wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacji zawierało w szczególności: imię i nazwisko, adres e-mail, na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, adres do korespondencji, datę nabycia produktu, rodzaj reklamowanego produktu, dokładny opis wady (jeśli możliwe jest wykonanie zdjęcia prosimy o jego dołączenie) oraz datę jej stwierdzenia, żądanie klienta, a także preferowany przez klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć dowód zakupu towaru. Dowodem zakupu może być: paragon lub jego kopia, faktura lub jej kopia, wydruk z karty płatniczej, potwierdzenie przelewu z banku lub inny dowód potwierdzający zakup
  3. W przypadku konieczności dostarczenia reklamowanego produktu do sklepu, sklep zwróci wszelkie związane z tym koszty o ile klient odeśle produkt w sposób uzgodniony ze sklepem.
  4. Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji sklep odsyła towar na koszt klienta.